Sista dagen

Helllooooo

Sista kvallen i bangkok, trakigt nog aker vi hem i morgon bitti.

Dom tva sista dagarna har vi spenderat i bangkok. Akte forst bat i 3 timmar med varldens vagor, sa det var tur att jag tog tva sjosjukepiller innan jag akte. Sedan blev det buss i 8 timmar. klockan 4 pa morgonen var vi framme. var tvugna att fa lite somn sa vi checkade in pa ett hotelll i nagra timmar for att sedan dra oss vidare. Vi har nu bott pa ett jattefint hotell.

Dom tva dagrna som vi spenderat har i Bangkok har vi bara shoppat//haha tror aldrig Daniel har gatt sa mycket i affarer i hela sitt liv samanlagt som dessa tva dagar, men han tyckte det var lika kul som mig, sa det har bara varit riktigt kul. Och vi har shoppat, mangder av saker, jeans, trojor, skor, smink, allt man kan tanka sig. Hur billigt som hellst.

har aven kopt massa presenter, sa det skall bli en rent noje att dela ut dessa :)

Jag ar lite ledsen over att komma hem till KALLA sverige, fy inget jag ser i fram emot. Men jag har mycket kul som vantar pa mig sa da har jag nagot att se ifram emot.

Nu skall vi upp och packa, sa vi far med oss allt hem.

Ses i helgen kanske...

Kram fran Sabina och Daniel


Kommentarer
Postat av: Cissi

Välkomna hem!! Vi ses på söndag. P&K

2009-01-16 @ 17:56:12
Postat av: Annika

Stackare ja idag åker ni tllbaka till verkligheten, kalla bistra sverige. Men välkomna hem!

2009-01-17 @ 10:07:54
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0