Thai mat och nya stövlar...

Härliga måndag....

Efter jobbet åkte jag till stan och träffade Daniel. Vi var inne på indiska, och dom har så fina saker där....Jag är ute efter en ny möbel att ha i hallen, men ej hittat någon som jag verkligen vill ha. På indiska fanns en så jäkla snygg byrå som skulle passa utmärkt. Nu kostade den hela 2500 kr, och den var brun. Jag vill ju ha en vit som ser gammal ut. Svårt att förklara. MEN vad fin :)

Efter gick vi till DNA där dom tydligen hade 50% rea. Jag har länge trånat efter ett par stövlar men som jag nämde tidigare har jag blivit så snål, men nu var det rea på dom så då passade jag på. Halva priset :) Tjoho...



När vi var i thailand så älskade vi maten, vi är ett stort fan av thaimat så vi njöt varje dag vi skulle få äta så god mat. Mumma. Så idag bestämde jag mig för att laga till Kyckling med röd curry. Hur enkelt som helst och hur gott som helst. Blev så jäkla bra så jag är rikitgt nöjd över mig själv :)
Mummsilemums.
Tack Cissi för tipset.



Nu skall jag ut och mysa med min underbare man
ha en skönt måndags kväll...

Tjohej


Kommentarer
Postat av: Hanna

tjo.. ska på fest till en jobbarkompis på lördag, men vet inte om jag går ut eller om jag möter upp grabbarna, hörde att de skulle dricka chang. CO föreslog förresten att vi skulle gå och kika på daniel när han spelade match på fredag.. är du där och hejar också eller? kram

2009-01-26 @ 21:57:10
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0