Sol, bad och gardinupplägg

Ännu en vacker dag på min semester. Idag trodde jag dte skulle bli dåligt väder, men icke då. Har vart i Fristad hela dagen. Vart ett badmonster till faster idag, vi grävde och hade oss på stranden. Insåg att detr var bara jag som lekte med "mina barn" Andra föräldrar bara tittade på, solade och var allmännt tråkiga. jag tycker dte är kul att byga sandslott och gräva vallar med vatten i, kanske tröttnar jag på det när jag får egna barn..vem vet!

Sytt upp mina nya gardiner till sovrummet med, eller jag blev fly förbannad och gav upp men det är tur att min mor kan sy så hon fick visa och hjälpa. Helvetes jävla symaskin säger jag..uscha, sömerska är inte mitt framtids yrke ialla fall....men nu sitter dom på plats med rätt längt..TJOHO tack käre mor för hjälpen :)

Nu skall vi duscha och göra iordning oss. Min bror skall fira Daniel, med grill och sprit....:)


Ses i dimman...tjohej

Kommentarer
Postat av: Anna

God afton!

Gött att du har fått bra väder de första dagarna på din semester. På jobbet är det riktigt jobbigt och varmt och vi har jäkligt mö att göra :( Fan, minskar ju aldrig på ordrarna. Inför lördag vet jag inte rikgit hur det blir, men det ger sig antar jag :) Är lite sugen på partaj i alla fall, men vi får väl höras lite framåt antar jag, beroende på vädret. Hur går det förresten med din "idè" ( som är lite hemlig :) ) ? Kram kram

2009-07-15 @ 21:44:15
URL: http://www.annadogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0