gammalt blir snyggt!

Jag glömde säga...igår var jag hemma hos min Mor och Far en sväng för att hälsa på. I deras källare hittade jag ett jätte gammalt fönster från 1800-talet. Min mor älskar gammla saker och även jag har fått en liten förälskelse i det. Fast jag är den som hellre renoverar upp det och kanske målar, men det gammla har ju ändå lite charm i sig.
Men i alla fall, jag tog hem det fönstret som jag sedan skall lämna in till en glasmästare som skall sätta in spegelglas. Jag skall ha den som en stor spegel i våran hall.
jag tänkte först måla om den vit, men Daniel tyckte den var skit snygg som den är, och jag måste hålla med!

Kommer kort på den senare.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0