Loppis i gärdhem

ja då var jag och Cissi på Loppis igen..denna gången bar det i väg till gärdhem som ligger i dalsjöfors. V kom dit tidigt och tur var väl det, för 15 efter oss kom det en hel drös med människor. Folk bara rusade in och roffade åt sig allt dom såg känndes som. Men för mig och Cissi som inte är vana vid detta strosade runt i lugn och ro och skrattade åt allt konstigt som existerade.
Mycket små plock och skit hade dom. men jag hittade ialla fall ett as gammalt voffelgärn för 80 spänn, som hittat. Cissi fyndade ett fot bad för 40 kr och ett jätte fint bord för 75 kr.
På vägen hem stannade vi i gånghester och fikade med muffins som Cissi bakat och lite kaffe, helt underbart i solen. Två muppar ute på road tripp i gånghester, inte varje dag man stannar till där för att dricka kaffe...hahaha
Sedan handlade jag så jag kunde överraska Daniel med lite frasvofflorr i mitt nya gärn. As bra blev dom, rikitgt nöjd med mitt köp.

NU på eftermiddagen har vi vart i knalleland, städat här hemma och jag har planterat om mina blomor. Mycket nöjd över resultatet.

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0