Snart kommer helgen

Härliga torsdag, med strålande vår sol i dag igen...blir så himla glad :=)
Idag har vi vart och hämtat en slipmaskin. Daniels mormor har en jätte fin byrå som vi skall måla om :=)
Så vi skall börja i morgon efter jobbet.
Ut med det exramt tråkiga vitrinskåpet, in med lite gammalt och omgorda saker :=)
Skall bli kul när det är färdigt..hihi Kort kommer

Fick tips igår om en jätte stor loppis i småland, den drar igång nu i april månad. Den skall jag ta och åka på. Fynda lite saker och måla om, min härliga hobby. Min mor är väldigt nöjd nu när jag har blivit intresserad av loppis :=) hahaha

Fått Daniel till att göra lite kvällsmat, medan jag skall ligga som en drottning på soffan, hahaha

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0