snart maskerad

Jaha då är det snart dags att byta skepnad..till vad får ni se i morgon när jag lägger upp ett kort på mig! :=) Vill ju inte avslöja något ifall någon som skall dit läser min blogg..hahaha

Var i stan idag och köpte ett par örhängen och en jätte fin blus/tröja...fint nu till våren. Var även på systemet, helt sjukt mycket folk. I knalleland gick det inte ens komma in med bilen så jag åkte till stan. Där var det lika kaosartat, men jag sprang i alla aff'ärer jag skulle till så det gick hyfsat fort. men lite irriterad, stressad och svettig, inget kul alls.

Har även städat iordning hemma idag, skönt att vaka i morgon till en ny städad lägenhet :=)
Skall gå och lägga mig en liten liten stund innan jag skall sminka mig och hålla på..hahaha

Jo jag klippte mig igår med, sjukt nöjd, blev hellugg, lite uppklippt.... men längden är kvar...härligt med en annan frisyr känner jag...

Dags för en power nap...tjohej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0