Tisdag

Ja då var det Tisdag då...härligt..jag längtar till helgen..som vanligt ,så det får gärna gå fort..:=)
Idag efter jobbet skall vi ha uppvisning i fristad hallen. Alla små tjejer skall få visa upp för nära och kära. Det skall bli lite kul. Dom är ju så himla goa och det är kul att se dom ha roligt...
Till och med Daniel skall med ut och titta idag..hahaha

Annars blir det en rätt lugn vecka... Träning på torsdag...
Jag känner att jag måste ha en lugn vecka, inga planer, för det var så länge sedan jag hade det.
På fredag blir det nog lite singstar hemma hos Bror och Annika, på lördag har Gallo uppvinsing i ishallen..får vi inte missa....

Nä dags att börja jobba igen...inget kul känner jag men men man måste ju ha pengar för att överleva...:(
Hatar att pengar styr hela ens jävla liv, så tragiskt egentligen. Fy..
Negativ?? nää inte jag.....

Tjohej svejs

Kommentarer
Postat av: emelie

Nu var det allt du som var lite negativ=) Blev det inga bilder från maskeraden?? Kram

2009-03-31 @ 09:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0