Länge sedan

Shit, här var länge sedan jag var.....

Söndag kväll och jag har haft en riktigt underbar helg.
I fredags var jag hemma med min älskling, kollade på tv:n och bara myste...
I lördags var jag först i knalleland....HYSTERISKT.... närt alla får lön så skall alla shoppa upp sina pengar.. helt sjukt... krock på parkeringen var det med..haha
Jag beställde i alla fall en ny dator... En vit liten sak.. Är lite trött på våran nuvarande som inte har någon batteritid alls, och är ruskigt seg.... dags för min egna lilla apparat :) Kommer på fredag..förhoppningsvis :)

Sedan på kvällen var jag på schlager fest. Drack vin med underbart sällskap.... Mycket folk ute på krogen..löning helgen är inte rolig....

I dag söndag har jag mått riktigt bra.... Vart i knalleland och fikat med underbara vänner. Shppade en svart kavaj och en randig tröja.... Så nu blir man tjusig på jobbet :)

Har även haft kalas för mig själv.. Fyller ju 27 på tisdag så jag hade kalaset idag... Fick pengar, presentkort, kokbok, biobiljetter.........

Nu skall jag ligga i soffan och njuta av söndagen...

Ha en skön kväll....












Kommentarer
Postat av: kattis

Skickade ett mess! kunde skrivit här istället!

Kul att du e på banan med bloggen igen. Var ju ett tag sen!

Grattis i förskott!

Kram k

2010-02-28 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0