Dubbelpass

japp denna härliga Onsdag blir det två sköna pass i gymmet.
I morse var jag uppe och tränade 06.00.
Det handlade om 25 minuter kondition, 25 minuter styrke träning. Ett grymt pass som får med alla delar i kroppen.
Jag hade riktigt mycket ork och därför kunde jag lägga på bra med vikter på alla muskelgrupper. slut efter med så nöjd.
Lite protein drink och frukost på det så var man igång på jobbet. En jobbdag som innehöll mycket knepoiga frågor, letande å mycket suckande...

Nu så här på kvällskvisten kommer min rastlösa själ och kryper inpå, därför skall jag till gymmet och köra 45 minuters spinningpass, go avslutning på denna dagen.
sedan blir det en protein shake och kvällsmat..sedan sängen..

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0